Jobbik: DADA-t a főiskolákba!

A tűcsere-automaták felállítása helyett miért ne lehetne közép- és főiskolások számára is elérhetővé tenni a DADA programot? /Szabóné Kocziha Tünde - Jobbik/

A Jobbik szerint a rendőrségi prevenció megoldja az intravénás fogyasztók problémáit is:

"A tűcsere-automaták felállításának épp az ellenkezőjét tudnám elképzelni, például az általános iskolákban működik a DADA Program. És ezt a programot miért ne lehetne közép- és főiskolások számára is elérhetővé tenni?"

/Szabóné Kocziha Tünde - a Jobbik békéscsabai országgyűlési képviselő-jelöltje/

Forrás: Hír6.hu Békés megye

Szánalmas

Úristen...az DADA...középiskolában is kiröhögik őket(vagy a tanulók oktatják őket :D) nem hogy főiskolában..gg

Globális Marihuána Menet 2010

Global Marijuana March Budapesten:
Legalizációs Piknik - 2010. Május 9. (vasárnap) Margitsziget - Nagyrét, Szállodáknál
http://www.facebook.com/event.php?eid=109246985776237&ref=mf

????

És biztos hogy vasárnap lessz????

Nekem a szomszédom

Nekem a szomszédom középiskolás fia azt mondta, hogy mikor jött a rendőr a DADA program keretében felvilágosítani, hozott magával egy leállt heroinost is. Nos, csóró heroinos az életét mesélte, amin jót röhögtek fullra betépve fűtől a középiskolások.

Annyira hülyék, komolyan. Még mindig van pénz arra a programra, ami teljesen hatástalan? Hol élnek ezek?

Megmondom én nektek mire jó a DADA program. A hatalom mosakodását jelenti, hogy elmondhassák a megvezetett szülők felé, hogy látjátok mi mindent megteszünk hogy a diákok ne drogozzanak, még a DADA programra is költünk.

Fel kellene fogni hogy az elrettentésen alapuló propaganda nem működik (sőt, pont a visszájára sül el, a drogok reklámjának fogják fel a középiskolások), csak azok a programok hatásosak amik hitelesek a diákok számára.

Persze, be voltak tépve egy

Persze, be voltak tépve egy DADA órán...A rendőr meg nem kapcsolta le...xd

nem nehéz, főleg ha hülye a

nem nehéz, főleg ha hülye a rendőd.
az hogy kin hogy látszik meg nagyon sok féle képpen előjöhet.

-DADA miatt kipróbálás-

amikor nálunk drogelőadás volt, mindenki figyelt, mert nagyon ügyesen rámentek az effektekre :D volt besötétített terem, nagy párnákon körbeülés, de mindezek ellenére (-ja igen amúgy, a rendőrbácsi nálunk is elmondta, hogy ő soha semmit, de attól még mi se!-) mindenki fejében megfordult a gondolat, hogy ha ennyire rossz, miért csinálják olyan sokan?? ez általános iskolában volt, viszonylag kevesen szívtak még marihuánát (legális, jóval addiktívabb és kisebb élvezetet nyújtó cigarettát persze jó sokan.....)de mindenki ismert azért legalább közvetetten több olyan embert is aki egyáltalán nem volt buta, mégis szívta -néha-, kihangsúlyozom. ettől csak még kíváncsibbak lettünk.ennyit a DADA programról. több embert is ismerek személyesen, akik ezután kezdtek érdeklődni a szerek iránt.

ráadásul felelőtlenül. aki használ valamilyen szert, annak ugyanúgy utána kéne néznie mit okoz az a szervezetében, mint egy gyógyszernél, de hát a DADA ugye úgyis -minden- veszélyre felhívta a figyelmet, minek megnézni... erre amúgy külön FELHÍVNÁM A FIGYELMET. azokét is akik nem használnak semmit.

amúgy a rendőrt sem lehet hibáztatni, van rendőr ismerősöm, nem is egy, és mindegyiknek teletömték a fejét HÜLYESÉGEKKEL, amikről az avatottab szakember/drogélvező rögtön tudja, hogy nem igaz. de hát nekik ugye nincs szavuk :S (és szerencsétlen rendőr így álljon hozzá normálisan a drogoshoz, amikor azt tanítják neki, hogy az lsd-től megvadul, a spuritól meg 3* annyi ereje és bátorsága lesz... persze. feltétlenül.)

zed01

Te nagyon Beteg vagy!!
Látszik vmi ágról szakadt ember lehetsz...

"És ezt a programot miért ne

"És ezt a programot miért ne lehetne közép- és főiskolások számára is elérhetővé tenni?"

Lehetne, csak erteleme nincs ha mar az altalanos iskolasok sem veszik be.

?

Talán ha kicsikét többet informálódna a kérdésben akkor biztos nem mondana ilyet! De nem ez az első, és nem az utolsó, hogy emberek olyanról mondanak véleményt(?szerintük okosat?)amiről keveset, vagy egyáltalán nem tájékozódnak!
Úgyhogy kíváncsian várom a következőt! Mert lesz...

a DADA hazugság

hozzánk is jött a gimibe cirka 8 évvel ezelőtt egy ilyen vén szipirtyó, aki kb. azt próbálta előadni, hogy bár ő még sosem próbált semmit, azért a drogozás az nagyon rossz, amit már akkor saját tapasztalatból tudott cáfolni az osztály 60-70%-a. az egészben tényleg csak annyi volt a jó, hogy keményen rá lehetett oltani a csajra és a propaganda videóban - ami arról szólt, h a rossz családi körülményei miatt bedrogozik a fiatal (sic!) - a Born Slippy szólt, amire az osztály elkezdett bólogatni. :)

DADA

Meg lehetne tenni, de szerintem is Hatastalan. A Jobbiknak szerintem nem kellene oltani magat ilyen beszolasokkal, viszont lehetne valamilyen mas programot csinalni, ami legalabbis elterelne a figyelmet a drogokrol, de egy Egyetemi/foiskolai Partyban amugy sincs sok legalis cucc, De a leallt (vagy nem leallt) drogosok bemutatasa a legjobb. Az emberek jobban hallgatnak arra, akik mar megjartak a poklot. a "DADA" nev meg mar alt. isk. ban is gagyi, gyermeteg nev. Itt az USAban csinalnak clubokat drog ellen, de azert aki akarja, az tolja a fuvet mint a tehen. :p En nem voltam droghasznalo, de ismerek egy palit aki evekig volt koksz es heroinfuggo. o is azt mondja, hogy a droghasznalatot nagyon nem lehet megelozni, mert az mindig a "barati" tarsasagban jelenik meg, a gyerekek akkor meg leszarjak a programot es sajna mindenki a maga karan tanul tobbnyire.

Annyira aranyosak vagytok,

Annyira aranyosak vagytok, hogy érvekkel hozakodtok elő, de komolyan. Szerintetek egy Jobbikos gondolt már valamit is végig az életében? Volt már akár egyetlen logikai szál, amin gondolatban végigment? Vajon töltötte-e élete egyetlen másodpercét azzal egy Jobbikos, hogy erkölcsösen, felelősségteljesen, józanul gondoljon az ország sorsára?

Nem valószínű. És sajnos az ilyen embereket érvekkel meggyőzni teljességgel lehetetlen. Nekik az agyatlanság jön be, és ennyi. Valódi, észérveken alapuló párbeszédet egy Jobbikossal véleményem szerint nem lehet folytatni - hiszen pont ez a lényege a Jobbikosságnak.

és ez

denagyonígyvan. a jobbik pont az a politikai vonulat, amely megragadja a nemgondolkodó rétegét a társadalomnak.

mennyire igazad van... :D

mennyire igazad van... :D

hát mi ilyen naivak vagyunk

hát mi ilyen naivak vagyunk :D:D

Jobbik

Most ezt pol. hovatartozas nelkul mondottam. Mindegy milyen part, ekkora suletlensegekkel nem kellene oltania magat. Mint mondtam, nezzen meg egy Foiskolai partyt, es hogy ott mekkora zulles (:D) folyik, es meglatja miert nem kell oda DADA. Amugy az mar iskolaba se sokat er.

Jézusom!

DADA...
Tisztelt drogfogyasztó barátaink, 2011 január elsejétől a büntetési tételek:
Első alkalommal 5 év,második alkalommal 12 év, harmadik alkalommal 25 év.
Fogadjunk, hogy visszaszorulna a drogfogyasztás!
DADA... picsába...

És akkor mi marad

És akkor mi marad szabadlábon, tekintve a fiatalok több mint fele kipróbált valamilyen illegális szert. Azt is hozzátenném hogy a szigorú drogpolitika sehol a világon nem érte el célját a statisztikák szerint, arról nem is beszélve hogy a fogva tartás költségei napi szinten 9 ezer ft körül mozognak. Tehát nem elég hogy egy adófizető fűszívó a börtönben tartás miatt nem fizet adót, de még tiszta szerencse hogy napi 9 ezret költünk rá.

PS: Azért nem semmi, hogy Jézus nevét idekevered a keresztényi megbocsátás jegyében.

http://www.drugwarfacts.org/cms/node/67

USA: 80 ezer ember ül ma

USA: 80 ezer ember ül ma marihuána-birtoklás miatt börtönben.

Rick Steves

http://www.drugwarfacts.org/cms/node/67

Talán akkor a marihuánát ki

Talán akkor a marihuánát ki kéne venni az illegális drogok listájáról, vagy az alkoholt betenni mellé...Mivel 100x kevesebb problémát okozna, ha az alkoholisták helyét füvesek vennék át.

A lopást már évezredek óta

A lopást már évezredek óta büntetik még sem szorul vissza, sőt egyre többet lopnak. Az emberölést is büntetik és abból is van bőven. Sőt kollektívan nyírják ki. Még sem bűnhődnek:) Szegény drogosok meg elpusztulnak a böriben.

lopàs

azèrt lopni hogy drogot vegyen a drog pàrezer forint a borton meg tob èv hàt megèri drogozni gondolkoz ell utàna lopj cselekegy. te vàlasztod meg az èletted szerintem nem jo

Kina

Ha jol tudom kinaban kinyirjak a drogosokat, kereskedoket, es ott nem szorul vissza. Szerintem itt se nagyon tortenne meg. Szoval miben fogadjunk?

Verjem a szivedbe a véres g3c1t

Hallod téged anyád szeret?

Bár mit várjunk egy deviáns

Bár mit várjunk egy deviáns Jobbikostól, akik arról értekeztek nem is olyan rég a Bombagyáron hogy a drogfogyasztókat meg kell ölni.

szabóné?

Köszönjük Szabóné holnaptól nem kell jönni.
Mondták a sarkadi középiskolában, ahol megpróbált igazgatni.
Nem gyütt össze. :D
Bár ettől még lehet jó politikus:D

TI is tudjatok mirol van szo

Itt a politikus az intravenas drogokrol beszel. DADA az intravenas drogok (pl Heroin) ellen annyit er mint golyo ellen az integetes (kicsit kevesebbet is) ugyhogy itt nem a fuvecskerol van szo, bar van aki arra akarja kisarkitani. Pl Iran, aki ellen mumusolnak minket most, halallal bunteti a kemenydrogokat, de a fu ellen nem sok mindent tesznek mert tradicioja van, nincs is ott nagy drogkereskedelem. Persze lehet a Heroint is mentegetni, de nem nagyon erdemes, en a Heroin reklamjat is buntetnem, ti is tudjatok miert, vagy ha nem akkor kerdezzetek meg Nikki Sixxet, vagy meg joparat a branchbol. A fuvezest olyan keretek kozott lehetne legalissa tenni, hogy otthon szivhatod, de ha kozteruleten jarkalsz beszivva, vagy vezetsz, akkor tartsd a hatad (pl Oroszorszagban, vagy az USA-ban, vagy akarmelyik normalis orszagban a kozteruleten reszegeskedoket/randalirozokat bizony kokemenyen beviszik a detoxra, vagy ahova akarjak. erre mondjak azt, hogy viselkedj felelossegteljesen.

végre valaki akinek van agya

végre valaki akinek van agya

Populizmus

Az a nevetséges, hogy ezt a Tüncikét kiporolták egy középiskola igazgatói székéből. A város vezetése és a pedagógusok is bizalmat szavaztak neki, pedig tudták hogy mennyire populista szónok. Néhány hónap alatt kiderült, hogy utolsóként érkezik minden nap a munkahelyére, és elsőként távozik. Buta döntéseivel nem tudott elszámolni az intézményben és a tanári kar egy emberként jelezte hogy alkalmatlan, és kifogáskereső magatartást tanusít minden elhibázott döntésének elszámolásakor.
Mennyire érzitek rendpártinak az ilyen viselkedést?
Mennyire gondoljátok hogy példamutatásával a intézmény felemelkedését szolgálná?
Azért nyomja a "börtönbe minden droghasználóval" szöveget, mert így van egy közösség, aki befogadja. Érdekember, mint az összes csendőrpárti, az érdeket pedig úgy hívják: HATLOMVÁGY
A lúzerek is vágynak a sikerre.....

DADA=inkompetens emberek

DADA=inkompetens emberek bevételhez juttatása

Borton

Valaki elottem irta, hogy ki maradna szabadlabon. Engedjunk ki mindenkit, nehogy megrohadjanak a bortonban! Az a sajnos, hogy az emberek nem tanulnak semmibol. Pl akit az angolok annak idejen szamuztek Ausztraliaba pl opiumbirtoklasert, vagy akarmi masert, az meskor meggondolta mihez nyul. csak az a baj, hogy mindenki addig ugral, mig el nem esik. Mellesleg ez nem az a hely, ahol a Jobbik politikajat kellene elbiralni, aki okoskodni akar, az mennyen valamelyik fikablogra. En ugy gondolom, hogy ez az a hely, ahol kulturaltan el lehet beszelgetni Kabitoszeres temakrol.

"Valaki elottem irta, hogy ki

"Valaki elottem irta, hogy ki maradna szabadlabon. Engedjunk ki mindenkit, nehogy megrohadjanak a bortonban! Az a sajnos, hogy az emberek nem tanulnak semmibol."

Aki börtönben az ártott a társadalomnak. Aki néha elszív egy füves cigit az senkinek nem árt.

"Pl akit az angolok annak idejen szamuztek Ausztraliaba pl opiumbirtoklasert, vagy akarmi masert, az meskor meggondolta mihez nyul."

Ez egy nagy tévedés! Az emberek legkevésbé a törvényekből értenek ha drogokról van szó. Ezt bizonyítja az az egyszerű tény hogy annak ellenére hogy az USA-ban 80 ezer ember ül csupán marihuána birtoklásért, a népesség arányaihoz képest cca. kétszer annyian füveznek ott, mint Hollandiában. Te pl. abbahagynád a normál mennyiségű alkohol fogyasztását csak azért mert tegyük fel betiltják?
Egyébként meg önellentmondásba keveredtél, egyszer azt állítod hogy az emberek nem tanulnak semmiből, majd rá néhány mondattal odébb meg azt állítod meg azt gondolod hogy meggondolja mihez nyúl.

"csak az a baj, hogy mindenki addig ugral, mig el nem esik."

Ezt hogy érted? Ha arra gondolsz hogy károsak a drogok és azzal mindenki megjárja, akkor megint tévedsz. Imádom hogy sok börtönpárti nem tud különbséget tenni úzus (normál használat), és abúzus között akkor ha pl. mariuhanáról van szó, ami azért különösen érdekes, mert az alkohol esetében nagyon is meg tudják különböztetni a kettőt.

úzus (normál

úzus (normál használat)/abúzus (függőség)

Mellesleg

Repasi robert Fideszes nagykutyat komolytalan balf@sznak tartottak meg arra is, hogy Miskolc polgarmestere legyen. Miert? Mert nem folt jo semmire a f@szkalap, csak erre a temara nem harapott ra senki, Pedig a Ket szememmel olvastam tobb neves ujsagban (nem valami szennylapokban) Mellesleg ki em Luzer most a parlamentben? inkabb hallgatom Vonat, mint a Bajnait, Vagy Mesterkelt Attilat, vagy esetleg a ketszinu Orbant. Rohej a magyar politika

Király Bandika

Király Bandikát fogja tüncike végighurcolni a főiskolákon, a DADA keretein belül. Puhul a jobbik drogprogramja, már szakértőt is találtak, aki belülről látja a rendszert. Egyre izgalmasabb a helyzet, mire megszámolják a választási szavazatokat ultralib lesz a jobbik:D

Azt például belső forrásból

Azt például belső forrásból tudom, hogy a baracskai földek mind a szikkadtt csontvázképű kommunista lotyó(nevet direkt nem írok)kezében van, amin a börtön lakói ingyen és bérmentve dolgoznak látástól mikulásig. A disznótelepekről nem is beszélve...
Ha legalizálnák a gyepet, szegény néni elesne az ingyenmunkaerőtől és gyújtést kéne szervezni neki, hogy éhen ne haljon szegény.
Itt már nem pártok vannak, hanem érdekcsoportok.
Ez a jobbik meg egy vicc.
Bár nemzeti öntudattal jobbra húzok, inkább el se megyek szavazni, mert nincs arra érdemes párt ma magyarországon.

Nem!

Aki ezt a beteszi a programjába, nem ismeri a témát!
A tűcsere-automatákra kellenek!
Főiskolában, pedig nevetséges bármi program!
A DADA vagy más programok 10 és 18 év között lehetséges!
De főleg az Internetes tájékoztatás a jó irány a mai világban!

Most mar eleg

Az, hogy minden fuvest bortonbe, az nem megy. (olyan drogoknal, ahol fennall a veszelye annak, hogy a hasznalo magaban/masban kart tud tenni, ott mas a helyzet) de ameddig van elo addig van visszaelo is. Persze mindent korlatlanul se lehet engedni. sajnos magyarorszagon a romlott gazdasagi helyzetben a drogpolitikanak keves ido jut, ez persze rakosan burjantatja a drogozast is, a feketekereskedelem pedig egyre nagyobb szerepet kap. A politika azt tudja ellenorizni csak, ami a keze alatt van, es ameddig mindenki elhatarolodik tole (parttol, vilagnezettol fuggetlwenul, ugyanis a drogproblemak nem csak a jobb(ik)osok, vagy a balosok baja/sara) addig bizony nem lesz itt rend. Jozan drogpolitikat! ezt mint egy soha semmilyen illegalis szert nem hasznalo ember mondom, mert ez pontosan eleteket mentene, ami olyan nemes (akar nemzeti/kereszteny) cselekedet amit a jobbik bizony nem (akar) felismerni, pedig akar javara is valhatna.

"csak az a baj, hogy mindenki addig ugral, mig el nem esik."

Na,én pl addig ittam míg el nem ütött a vonat,mert voltam olyan hülye az ALKOHOLTÓL hogy lefeküdtem a sínek közzé aludni,és jött is az a vonat,csak is a szerencsének köszönhetem azt hogy életek.!!!
A zöldtöl nem csinálsz ilyet.!!
Nem bírnának rá venni arra még egyszer hogy az italhoz nyúljak,rohatt egy dolog látni azokat az embereket akikkel annó együtt piáltam,levannak pukkanva mint az állat,és csak nevetek mikor baszogatnak hogy milyen "jóóó" fiú lettem ,pedig valójában "drogos" vagyok,csak annyi külömbséggel hogy ezt a kutya nem veszi észre rajtam.!!!
Miről beszélünk?
Miért okoskodnak olyan emberek akinek közük nincs az egészhez?
Én mindíg azt mondom, az alkohol az ami segíthet rávezetni más drogok kipróbálásához,én személyszerint örülök neki hogy zöldet szívok,nem épít le,sőőőőt,DE,a mértéktelenség itt sem vezet jóóra,ez eggyértelmű.
Persze az lenne a nórmális ha szerek nélkül élne az ember.

drog

A fiam drogos. Szerintem ez már nem csak fű. 15kg-ot fogyott, agresszív, napokra eltűnik, nem eszik, ha mégis, hasmenése van, depressziós, iskolába nem jár.
16 éves, én vagyok a gyámja, felelősségre vonhatnak jogilag akár az iskolakerülés miatt. Mégsem tehetek semmit. Voltam pszichológusnál, drogambulanciám, bevontam az iskolát, a rendőrségen szinte heti rendszerességgel feljelentést teszek az eltűnések miatt.
Miért nincs egy olyan intézmény, ahová én, mint gyámja beutaltathatom, ahol kezelik zárt intézményben. Miért van teljességgel rá bízva, hogy ha akar, elmegy. A rendőrségi elterelést sem ajánlotta senki, mert vagy nem megy el dacból, vagy az ambuláns kezelések alatt egyik fülén bemennek a hallottak, a másikon ki.
Mit tehetek, hogyan segíthetek, ha meg van kötve a kezem?? Csak nézem végig, hogyan teszi tönkre magát.

vélemény

Kedves Szülő!

A TASZ nem drogterápiás szervezet, tehát csak véleményt tudunk mondani. Teljesen együttérzünk és egyetértünk azzal is, hogy a fia valószínűleg súlyos drogproblémáktól szenved. Viszont az nagyon valószínű, hogy a drogfogyasztás csak a tünete valami ennél jóval mélyebb beilleszkedési vagy pszichés problémának, erre kellene fényt deríteni. Nem gondolom, hogy ezen segítene az, ha bentlakásos kényszerkezelésre küldenék a fiát, ugyanis amint kiengednék onnan, ugyanott  folytatná, ahol abbahagyta. Nem elég egyszerűen csak kivenni a drogot a képből - azt a problémát kell feltárni, ami miatt a drogokhoz menekül. A legjobb valószínűleg az lenne, ha egy olyan segítőt lehetne bevonni, akinek van tekintélye a fia előtt, akire hallgat - akire nem úgy tekint, mint aki ki akarja oktatni, mert akkor dacból elutasítja a segítséget. És a családnak is nyitottnak kell lennie a kritikákra, mert ha egy családban ilyen problémák vannak, akkor ott valószínűleg a családnak magának vannak működési zavarai. Talán együtt kéne leülniük egyszer egy közvetítő szakemberrel megbeszélni a dolgokat.

Erőt és kitartást kívánunk!

Üdvözlettel:

Drogriporter

dada

Eloszor csak egy-ket idezetet akartam kimasolni, de inkabb belinkelem a teljes DADA program oravazlatat felsosoknek (13-14 eveseknek) a drogokrol.

http://www.dada-orfk.hu/felso02.pdf

nem egyszeru... o.O

DADA-program

Ó, én már elolvastam a felsősökét is, az alsósokét is... a kedvenc mondatom, hogy "a só a legfontosabb fűszernövényünk", de van még jópár hasonlóan bölcs megjegyzésük! :D

baromság

középsuliban még oké, de azért akit felvesznek a felsőoktatásba, annál már feltételezek annyi intelligenciát, hogy tudja mi a csúnya dolog enyje-benyje nélkül is... nem mintha a tűcsere automata nem lenne hülyeség, nem láttam még kemény herkást, metest elvégezni akár a leggagyibb mondvacsinált 21. századi fősulis szakot... (füvest, kokóst és spurist igen, de ahhoz meg ugye nem kell tű...)

a herkához se feltétlen kell.

a herkához se feltétlen kell. itt nem a használat módja, hanem rendszeressége és célja a kulcsszó...

na ugye

Aki le akar szokni abban ugye megvan az akarat. ez MINDIG valamilyen formaban elojon. pl egy elvezeti dohanyos is egy ido utan azt mondja, hogy eddig es ne tovabb. csak az akaratero az ugye kulcsszo. Mint a cikkben is kiderul, az intravenas drogfogyasztokrol szol. ugye az mar nem konnyudrog. En lattam mar olyat, hogy valaki ne szokjon ra a drogra a dada program miatt, de olyat meg nem aki leszokott volna, vagy le akart volna szokni miatta. ugye ilyenkor a DADA mar sz@rt se er. tudom, csunya ilyet mondani, de igy van. sajnos eddig minden part, beleertve a JOBBIKOT is, a drogpolitikat ugy akarja felmutatni, hogy ez csak annak a baja aki benne van, de ez nem igy van. akarki fiat/lanyat megkinalhatjak valamivel valahol, es annak akkor lesz baja. Itt nyilvanossagra kell hozni a veszelyeket, es esszeruen, elfogultsag nelkul kell beszelni rola. Manapag ugye a vita a mariskarol szol, mivelhogy jozan ember nem legalizalna kemenydrogokat (pl Heroint) bar sok egy idejig legalis volt. a kender azert is egy kakukktojas, mivelhogy egy haszonnoveny, a kendertermesztes kiutne a nyeregbol a muszalas illetve olcso szovet anyagokat, de meg a fakereskedelmet (kenderrost deszka ugye), tehat van itt biznisz is. Nagyapamek koraban volt kendertermesztes, nem is nagyon kellett ruhara kolteni, nem is beszelve a kendermag kasarol (ami premium tyuktap is) ami fincsi is volt, nameg organikus. Szoval mas is lappand itt nem csak a drog.

Jobbik és legalizálás

Szerintetek, ha a füvet csak piros-fehér-zöld tasakokban szabadna árulni, akkor a Jobbik belemenne a legalizációba? :)

Globális Marihuána Menet 2010

Global Marijuana March Budapesten:
Legalizációs Piknik - 2010. Május 9. (vasárnap) Margitsziget - Nagyrét, Szállodáknál

http://www.facebook.com/event.php?eid=109246985776237&ref=mf

Semmise

Ne pialjal, ne drogozzal, Kulturaltan szorakozzal!!!

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.

További információ a formázási lehetőségekről